20 Kasım 2008 Perşembe

İzmir'e İzmir


İzmir-İstanbul-İzmir-İstanbul dayım yine.... Döngüm geçmişte olsa eşleşmez değildi hani ... Bu bir şiir formatında ama alt alta düzenlemedi bu melet yada ben ayarları beceremedim :)...


İstanbul’lar dolusu bir isteksizlikle Gelişimi hatırlıyorum sana İzmir


İstanbul’lar dolusu bir sarışın Kadınla yüreğimde Başımda dumanı tüterken İstanbul meyhanelerinin

İstanbul’lar dolusu bir bezginlikle Gelişimi hatırlıyorum sana İzmir

Ama,şaka bir yana Alıştık birbirimize Sen benim başıboşluğuma Ben senin sıcağına Alıştık İzmir

Bâki’nin köhne lokantasına Duvarları resimli Alay Restoran’a Norveçli’ye,Lolita’ya,Bal Kutusu’na En çok ta Fahri’ye Karşıyaka,Kordon,Basmane’ye Fena alıştım İzmir Sen de kötü alıştın serseriliklerime Gecelerin nâr’alarımı bekler oldu Küfürlerime tiryâki kesildi bulvarların Altı on vapuru bensiz kalkmaz Kötü alıştım sana İzmir İstanbul hayâl-meyâl düşüncemde Sarışın kadını bile unuttum çoktandır İstanbul’lar dolusu bir elemle Ayrılacağım senden İzmir İstanbul’lar dolusu özlemekler Bırakacağım kaldırımlarına Unutma beni sakın! Yine geleceğim (1974 İzmir) Vedat Didari

Hiç yorum yok: