24 Kasım 2008 Pazartesi

İddaa


Bu hafta doğru tahmin ettiğim maçlarla çocuklara para kazandırdım :) Büyük oyuncuyuz ya 5 maçın yanına 3 daha ekle 8 maç olsun, ganyan yükselsin. 5 maç tutar 3 ün1 i ok kuponu da ad verdi bizde , three in one ile kaldık elimizde...
Akşam bakkala gidiyorum yine önüme kupon getirdiler bu tutar mı abi ? Bak dedim şunu çıkarın bunu alt yapın , ok dir bu kupon dedikten sonra , şişşt bak benide ortak edeceksiniz bundan sonra ! Abi ayıpsın tutsunda senide görürüz karşılığı...

Akşam son kuponu yapacağım , çocuğa soylediğim 5 maç + 1 de son anda yine bir fantezi ekledim.

Sonuç + 1 den yine yattık. Hep demişimdir 5 maçtan fazla oynanmaz bu ... Büyük oyna az maç oyna ortadaki maçları iyi analiz et doğru tahmin et... Kılla tüyle 1.10 la uğraşma diye... Ben böyle derim de yine o an bildiğimi okurum...

1 yorum:

Patan dedi ki...

Abi sistem oyna, tek maçtan yatmasın kuponların, biraz daha pahalı ama, ne demişler kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez :)